Media Społecznościowe

Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave

W kilku słowach o tym, co robimy:

Podczas szkoleń stacjonarnych i on- line dzięki formule warsztatów,  przekażemy Ci narzędzia i zasady, które pozwalają uniknąć przekonywania innych do określonego postępowania bez rezygnowania z zamierzonego celu. W sercu biznesu stawiamy dobre, zdrowe relacje. 

Przydatne informacje:

Podcast Mówię Wprost Sezon 1

Podcast o tym, jak wywierać wpływ bez manipulacji. Jak oszczędzić czas, zyskać skuteczność i poprawić relacje dzięki komunikacji.

Dostępny na:

 

 

 

Odcinek 1.  Dlaczego warto mówić od "ja"?

Co się zmieni, gdy nie będziemy mówić "bo ty..." lub "dlaczego ty...".Dobra komunikacja to podstawa udanych relacji, a dobre relacje to podstawa w biznesie. Posłuchaj rozmowy z ekspertem z dziedziny komunikacji, Trenerem i Prezes firmy Interactifs Polska, Anną Romaniecką Mankiewicz.

Odcinek 1

Odcinek 2

Odcinek 3

Odcinek 2. Czerwony czy zielony? - jak zjednać sobie rozmówcę niezależnie od tego, czy umiemy określić jego kolor w Insights

Szkolenia Insights opracowane przez amerykańską firmę TTI wspomagają menedżerów na całym świecie w ich pracy. Uczą jak określać osobowości rozmówców i dzięki skategoryzowaniu ich wg. kolorów, pozwalają szybciej osiągać zamierzony efekt. Sprawy komplikują się, gdy nie jesteśmy pewni naszej diagnozy. Jak osiągnąć zamierzony cel rozmowy mimo tego?  

Odcinek 3. Rozmowa wprost - bez domysłów i spekulacji

Odcinek 4. 100% Anki w Ance...

Odcinek 5. Lean Coomunication czyli Lean Management w relacjach

Czasem zdarza się, że zastanawiasz się, co oznaczają zachowania lub słowa Twojego rozmówcy.
Tymczasem próby szybkiej interpretacji mogą w rezultacie utrudnić rozmowę, bo budujemy bariery.
Twój rozmówca wie, co naprawdę ma na myśli - o tym jak zadawać pytania, by uniknąć błędnej interpretacji w 3. odcinku podcastu Mówię Wprost opowiada Trener Komunikacji Anna Romaniecka - Mankiewicz.

Odcinek 4

Odcinek 5

Odcinek 6

Odcinek 7

Odcinek 8

Odcinek 9

Odcinek 10

Odcinek 11

Odcinek 12

Czy chciałabyś/ chciałbyś móc powiedzieć o sobie: jestem autentyczna/y, jestem mocna/y? Co się zmienia, gdy zaczniesz mówić wprost, co znaczy być w 100% sobą i od  czego się to wszystko zaczęło - opowiada Anna Romaniecka, zawodowo związana z branżą handlową od ponad 20 lat (m.in. IKEA, Leroy Merlin) a połowę tego czasu pracowała na stanowiskach zarządczych.  Suma doświadczeń zawodowych jest solidną podstawą, z  której korzysta od 8 lat jako pierwszy w Polsce certyfikowany trener Interactifs.

Jednocześnie, jako Dyrektor  Zarządzający, założyła i prowadzi od 2015 r. polski oddział firmy.  Propaguje świadome zachowania werbalne, których uczy Interactifs - ich  olbrzymi wpływ na skuteczność biznesową i jakość relacji zawodowych.

W tym odcinku dowiesz się na czym polega Lean Communication, jak używać argumentów, by były wysłuchane, a nawet jak nie używać ich wcale, by osiągnąć zamierzony efekt. Rozmowa z Panią Anną Romaniecką - Mankiewicz ja zwykle przynosi sporą dawkę wiedzy o tym, jak się komunikować efektywnie, równocześnie budując relacje.  

Odcinek 6. Oddaj pingwinie jajo, czyli pokaż siłę w rozmowie

Czyjś komentarz lub mina spowodował kiedyś, że poczułaś/eś się jak "sparaliżowana/y"? Taka sytuacja zdarza się prawie każdemu od czasu do czasu...

Być może boisz się wtedy zapytać o to, co to oznacza i jak masz to interpretować, a tym samym pogrążasz się, gubisz wątek... 

Co ta sytuacja ma wspólnego z pingwinim jajem i dlaczego warto jak najszybciej przekazać je temu, kto nas nim obarczył mówi Anna Romaniecka - Mankiewicz.

Odcinek 7. "Dlaczego nie?"

Pytania otwarte to silnik rozmowy, jednak niektóre pytania nie służą temu, by podążać do celu najkrótszą drogą. 

W najnowszym podcaście, o tym dlaczego nie zawsze mądrze jest pytać "dlaczego", a szczególnie lepiej unikać pytania "dlaczego nie", co to jest rozmowa progresywna i jak zaangażować rozmówcę - z Anną Romaniecką - Mankiewicz  - trenerką komunikacji i Prezes Interactifs Polska rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslé

Odcinek 8. Cena chleba a charyzma

W najnowszym podcaście o różnicy między tym, jak komunikują się dzieci i dorośli, odwadze, by przyznać się do błędu, czy chociażby wyrazić jednoznacznie swoje stanowisko, o cenie chleba -  i jak to wszystko się ma do charyzmy - z Anną Romaniecką - Mankiewicz rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslé

Odcinek 9. Feedback czy feedforward - czyli jaki efekt daje reprymenda

Odcinek 12. Być lubianym, czy skutecznym - co mówi 130 000 osób na całym świecie?

Odcinek 13. Czy kobieta manager musi być zołzą i co do tego ma dyscyplina

Odcinek 14. Jak uniknąć wypalenia zawodowego?

Odcinek 15. Marka osobista a autentyczność

Odcinek 16. Jest pani kretynką! - czy autentyczność tłumaczy arogancję?

Dla zarządzających zespołem lub projektami, egzekwowanie zadań może być dużym wyzwaniem. Czy, gdy coś nie działa, jest czas na cos skuteczniejszego, niż reprymenda? Co to jest wywieranie wpływu i jaki efekt daje feedback - z Anną Romaniecką - Mankiewicz, Trenerką Komunikacji i Prezeską Interactifs Polska rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslé

Jest takie powiedzenie, że to, czego nie wypowiesz, zostanie z Tobą na zawsze. Wiele razy zdarzyło Ci się pewnie, że czyjaś wypowiedź sprawiła, że poczułaś/łeś się bezbronna/y. Nie chcąc zareagować zbyt agresywnie - pod wpływem emocji - nie mówisz nic. Jak mówić w takich sytuacjach, gdy reakcja, emocje są zbyt silne i odbierają nam mowę - z Anną Romaniecką - Mankiewicz, trenerką komunikacji i prezeską Interactifs Polska rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslé

Dziś tematy polityczne zaliczamy do ryzykownych i niebezpiecznych dla relacji. Tak często, jak temat polityki pojawia się podczas spotkań rodzinnych, ryzykujemy, że silne emocje spowodują całkowity rozpad relacji, a na pewno ich pogorszenie.

W dobie silnych podziałów, szczególnie ważne jest to, by wiedzieć jak rozmawiać o takich sprawach i czy argumenty mają szanse być wysłuchane przy stole, który ma nas łączyć, a nie dzielić.  O tym w najnowszym podkaście z Anną Romaniecką- Mankiewicz, trenerką komunikacji oraz prezeską Interactifs Polska, rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslé

 
 

Wielu menedżerów staje czasem przed wyborem - być lubianym, czy skutecznym. Jak się okazuje, zupełnie nie trzeba wybierać między tymi dwiema opcjami. Wybierać trzeba tylko sposób komunikacji. Jeśli jesteście ciekawi, co na temat tego, jak chce by się do nich zwracać, mówi ponad 130 000 osób na całym świecie, zapraszam do wysłuchania podcastu. Jak zwykle w Mówiąc Wprost, z Anną Romaniecką- Mankiewicz, trenerką komunikacji oraz prezeską Interactifs Polska, rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslé

Często zdarza się, że mylimy mówienie wprost, z mówieniem bez ogródek tego, co nam leży na wątrobie. Bywa, że jest to postrzegane przez otoczenie jako agresywne, a osoba która się tak zachowuje, nie jest lubiana. 

No a przecież nie chodzi o to, by nie mówić tego, co myślimy - zwłaszcza w reakcji na czyjś komunikat, który budzi w nas żywą reakcję. cała tajemnica leży w dyscyplinie, gdy już zdecydujemy, że nie pozostawimy tego bez naszej reakcji. O tym w kolejnym odcinku z Anna Romaniecką - Mankiewicz, trenerką komunikacji i prezeską Interactifs Polska rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslé

W kolejnym odcinku rozmawiamy o jednej z ważnych przyczyn wypalenia zawodowego, co, nota bene, aplikuje się też w związkach. By tego uniknąć, potrzebna jest czujność, uważność w rozmowie - z Anną Romaniecką - Mankiewicz, prezeską Interactifs Polska i trenerką komunikacji rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslé

Dostępnych jest wiele kursów i materiałów na temat kreowania marki osobistej. Podkreśla się w nich wagę autentyczności i tego, co czyni nas unikalnymi. Każdy z nas jest inny, barwny i oryginalny, ma szansę właśnie tym ująć odbiorców, jeśli tylko nie będzie chował się za ugrzecznieniami i wyuczonymi reakcjami, które wpasowują nas w szablony. To, co szablonowe, jest nudne. Jak w tym pomaga komunikacja bez manipulacji? - z Anną Romaniecką - Mankiewicz, prezeską Interactifs Polska i trenerką komunikacji rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslé.

Agresja, to brak kontroli, oznaka słabości - zawsze źle wpływa na postrzeganie danej osoby, co jest szczególnie ważne dla osób działających w sferze publicznej. Aroganckie słowa i zachowania niszczą nie tylko reputację, relacje i wizerunek osoby, która sobie na takie zachowania pozwala, ale może negatywnie wpłynąć również na funkcjonowanie firmy, gdyż oddziałuje na poczucie lojalności pracowników wobec niej. W konsekwencji może to doprowadzić nawet do ich działania na szkodę organizacji. 

O tym i innych różnicach, między autentycznością a arogancją, z Anną Romaniecką - Mankiewicz, prezeską Interactifs Polska i trenerką komunikacji rozmawia Magdalena Chojnacka - Greslé

 
 

Odcinek 10. Czego nie wypowiesz, zostanie z Tobą na zawsze

Odcinek 11. O podziałach, czyli jak rozmawiać o polityce...

Odcinek 13

Odcinek 14

Odcinek 15

Odcinek 16