Media Społecznościowe

Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave

W kilku słowach o tym, co robimy:

Podczas szkoleń stacjonarnych i on- line dzięki formule warsztatów,  przekażemy Ci narzędzia i zasady, które pozwalają uniknąć przekonywania innych do określonego postępowania bez rezygnowania z zamierzonego celu. W sercu biznesu stawiamy dobre, zdrowe relacje. 

Przydatne informacje:

Czy myślisz czasem o tych wszystkich sytuacjach, gdy z obawy przed gniewem zwierzchnika lub klienta, nie wyraziłeś swoich obaw o trafność  podejmowanych decyzji, o zagrożeniach dla realizacji zamówienia itp. itd. a potem ponosiłeś tego konsekwencje?

 

 

 

 

 

Nasz zespół

Skuteczność, charyzma, komfort - to kwestia umiejętności

Anna Romaniecka-Mankiewicz

Dyrektor Zarządzający Interactifs Polska

Trenerka

Grażyna Jaworska-Piotrowska

Trenerka

Emilia Gietka - Wachowska

Trenerka

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o Dyscyplinie Interactifs© obejrzyj video:

Jeśli chcesz dowiedzieć się z kim pracujemy, kliknij: Nasi klienci

Z naszych szkoleń skorzystało już 124 000  osób na Świecie. 

98 %z nich poleca nasze szkolenia,

96% deklaruje, że zyskało większą skuteczność komunikacji,

95% deklaruje, że oszczędza dzięki naszym szkoleniom czas,

95 %  - deklaruje, że zyskało komfort

a oto ich opinie: kliknij tutaj

sprawdź

Interactifs to firma szkoleniowa specjalizująca się w umiejętnościach relacyjnych. Założona w 1989 roku była pionierem w tej dziedzinie. Posiadamy zastrzeżony produkt o nazwie Discipline Interactifs © . Dzięki niemu szkolimy liderów , menedżerów i sprzedawców, aby zapewnić im większą efektywność, wpływ, odwagę, komfort i dobre samopoczucie w relacjach zawodowych.

 

Dziś firma, to ponad 80 konsultantów, którzy szkolą w 13 językach. 

Nasze szkolenie stacjonarne i online

Czy czasem będąc zbyt uprzejmym nie masz uczucia przegranej, bo wszyscy osiągnęli swoje cele z wyjątkiem Ciebie? Czy czasem nie masz tego uczucia, nawet gdy osiągniesz cel zawodowy, ale we wzroku swojego rozmówcy widzisz wrogość i nieufność? Czy czasami czujesz się źle, bo kierując się dobrem firmy, musiałeś uciec się do jakichś forteli i tricków, które zupełnie nie leżą w Twojej naturze?

Czy czasami masz uczucie, że Twoje argumenty - mimo, ze pieczołowicie przygotowane i przemyślane, trafiły w próżnię. 

Czy wyobrażasz sobie, ile mógłbyś zaoszczędzić czasu i nerwów, gdybyś podczas jednej rozmowy mógł osiągać zamierzony efekt, nie ryzykując konfliktem lub utratą pracy? Czułbyś pewność siebie nawet jeśli temat należałby do tych trudniejszych - jak np. podwyżka cen ?

Dzięki naszemu szkoleniu możesz to osiągnąć!

Dzięki temu, staniesz się osobą  "pierwszego wyboru" - jako ktoś:

  • godny zaufania i szacunku

  •  efektywny i niekonfliktowy

  • sprawnie zarządzający zespołami

  • radzący sobie w sytuacjach kryzysowych

  • nawiązujący trwałe relacje ze współpracownikami i klientami

Wprowadzanie  standardów Dyscypliny Interactifs©  do organizacji tworzy wspólny kod zachowań w relacjach i solidną więź, która wrasta w kulturę firmy i na stałe już zmienia praktykę komunikacji między ludźmi. Zaufanie to dzisiaj nowa waluta, pozwala na pracę jednostek i zespołów w komforcie, który przekłada się na efektywność i produktywność, a więc optymalne wykorzystanie zasobów.  

Na czym polega metoda szkoleniowa, którą stosujemy podczas szkoleń stacjonarnych i online, którą nazywamy Dyscypliną Interactifs©?

Jest to praktyczny trening inteligencji społecznej w działaniach biznesowych, dzięki któremu nauczysz się: 

  • Jakie mechanizmy rządzą rozmowami i jak umiejętnie z nich korzystać, by czuć się pewnie podczas nich

  • Jak skutecznie wypracować wspólnie rozwiązania, aby współpraca była bardziej produktywna i przynosiła maksimum korzyści dla obu stron

  • Jak skutecznie przekazać, czego się chce lub potrzebuje tak, aby obie strony czuły się partnerami – ani ulegle, ani arogancko

  • Jak aktywnie słuchać, by inspirować otwartość i transparentność

  • Jak powiedzieć „Nie” utrzymując dobre relacje i jak powiedzieć „Tak” dbając jednocześnie o interesy swoje/działu

  • Jak zwiększyć produktywność i skuteczność w zarządzaniu zmianą lub w sytuacji konfliktowej, co pozwoli skrócić do niezbędnego minimum czas tracony w takich sytuacjach

  • Jak wywrzeć większy wpływ w rozmowach nie narażając przy tym relacji, a wzbudzając zaufanie i szacunek (bez manipulacji), dzieki czemu zyskasz opinię osoby charyzmatycznej

  • Jak w tym procesie być w zgodzie ze sobą, a przez to zminimalizować utratę energii